miércoles, 11 de noviembre de 2015

Adimen emozionala eta antzerkigintza.

  
  Adimen emozionala pertona batek eta orekatuaz emozioak adierazteko eta besteenak ulertzeko trebezia psikologikoen multzoa da.Informazio hori erabiliz norberaren pentsaera eta portaera eta egoki batez antolatu ahal da. Kontzeptua XX. mendean zehar joan zen lantzen bain Daniel Goleman psikologoa eta kazetariak egutarazi egin zion publiko zabalari, hasiera batean Emotional Intelligence (Admien emozionala, 1996) liburuari esker.




  Adimen emozionala lantzea funtzezkoa da eskolan gaur egun, eta hemen proposatzen dudana da antzerkigintza tailerren bidez hau irakastea edo gutxienez irakasten saiatzea. Azken finean, umeek ez dute haien eguneroko bizitzan aukerarik izaten haien emozioak adierazi ahal izateko eta horrez gero antzerki tailer batek hori egiteko aukera emango lieke. Gainera, inoiz sentitu ez dituzten emozioei buruz hitz egingo lukete baita ere eta azkeik, eta aipatu beharrekoa nire ustez, haien emozioak hainbat pertsonai desberdinei esker atera ahal izango dituzte negat eginez, barre eginez edo izatera konkretu bat kopiatuz.



  Beraz, oso ondo etorriko litzaieke umeei horrelako zehozer frogatzea eta irakasleei irkaskuntza prozesuan antzerkigintzaren mundua txertatzea. Horrela, umeek ezinbestekoak diren hainbat aspektu landuko litezkete ira konturatu gabe, baina haien egunereoko bizitzetan nabaritu egingo lukete klasean lndurikoa, barez ere haien ingurunean begiratzerakoan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario